Elkezdtük a sulit a Gyermekek Házában, újra elsős lett Flóra, az iskolaváltást, hogy egy inkluzív iskolába kerülhessen, így tudtuk megoldani.
Nagyon szuper a közösség, 24-en vannak az osztályban. Rengeteget játszanak az udvaron, a játszótéren, a korábbi napirendhez képest ez nagy különbség, és nagyon tetszik neki, hogy magasra mászhat, korlátait tologathatja a pedagógusokat ijesztgetve ezzel. Eltérés még, hogy hosszabb blokkokban tanulnak. Sokszor emlegeti a Mozgásjavítót és régi társait, hiszen nem volt alkalma elköszönni tőlük személyesen.
Ahogy minden kisiskolás szülőnek nekünk is újdonság, hogy az iskolába nem mehetünk be követve a járványügyi intézkedéseket.
Önállóságot kíván Flóra részéről a helyzet, a gyerkőcök, pedagógusok pedig segítenek neki. Mint ahogy veletek, velünk is előfordul, hogy keressük a dolgait, mert ő maga nem tudja követni, mi hol van, korábban mindig mi pakoltunk ki és be. Hol a maszkod? Szerencsére kettő van, hol a kabátod? Elfelejtettem kihozni jött a válasz. 🙂 Sapkádat bent hagytad? Igen, még jó hogy mindenből van csere.
Egyszerre szuper jó érzés és szívszorító, hogy már nem kell a segítségünk az autótól az ajtóig kísérni sem, mert már az osztálytársaival megy be, pedig mi már úgy megszoktuk, mi még puszilgatnánk, ölelgetnénk, lassan pedig egyre nagyobb lesz és leválik rólunk.
inkluzív jelentése: A hazai gyakorlatban ismert integráció fogalmát meghaladó inklúzió, minőségben és szemléletben többet jelent.